Про вугленосність надр Олександрівщини було відомо ще у XIX столітті. Розвідка майбутнього «хліба промисловості» тоді проводилася несистемно. Так, у 1839 р. А.Анісімов досліджував виходи карбону поблизу с. Петровське Харківської губернії (між містами Ізюм і Барвінкове). В 50-х р.р. XIX ст. брати О. і А.Носови досліджували вугільне родовище у верхній течії річки Казенний Торець, і довели, що пласти вугілля в районі південніше села Гришине мають простягання у загальному напрямі на північ. Було висунуте припущення, що вугілля присутнє біля витоків, а також уздовж верхноьї течії річки Самара, в тому числі – в районі села Олександрівка (Бахметьєва), - нинішнього райцентру Донецької області.
В другій половині XIX ст. з’являються відомості, що свідчать про розробку вугільних покладів на верхніх горизонтах в районах сел Золотий Колодязь, Святогорівка і Завидо-Кудашово, що на Добропільщині. Стосовно двох останніх населених пунктів, «їх вугленосність
...
Читати далі »
|
Поскольку участок железной дороги Дубово – Мерцалово – Доброполье строился довольно продолжительное время, к тому же разными исполнителями, сложно назвать дату его сдачи в эксплуатацию. В 50-х – 60-х г.г. XX в. здесь «отметились» тресты «Красноармейскуголь» и «Донбасстрансстрой», солдаты железнодорожных войск части № 9294 и Красноармейская дистанция пути Донецкой железной дороги…
Работы по землеустройству вдоль трассы проектируемого участка начались в 1957 г. А ещё раньше, - в 1954 г., - для обустройства подъездного пути к гидрошахтам в категорию земель промышленности и транспорта были переведены отдельные сельхозугодья Добропольского и Александровского районов. В 1959 г., ровно 55 лет назад, открылось движение рабочих и строительных поездов на направлении Дубово – Мерцалово, а в 1960 г. было закончено общее «оформление» этого транзитного участка. Первый «сквозной» грузовой поезд
...
Читати далі »
|
|