Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Главная » Архів матеріалів
До уваги роботодавців!
Олександрівський районний центр зайнятості повідомляє, що з 10 липня 2018 року запроваджується анкетування роботодавців про потребу в працівниках на 2019 рік.
Інформацію щодо прогнозної потреби у працівниках у професійному розрізі на 2019 рік необхідно надіслати електронною поштою на адресу : alexandcz@donocz.gov.ua починаючи із дати отримання листа до 14 вересня 2018 року.
Роботодавці, які зареєстрували в центрі зайнятості логіни та паролі для входу в персональний кабінет, мають можливість заповнювати анкети у «персональних кабінетах» у розділі «Опитування».
При відсутності технічних можливостей запрошуємо Вас відвідати центр зайнятості,
...
Читати далі »
|
Сезонні роботи
Організація сезонних робіт — це порівняно новий напрям діяльності державної служби зайнятості. Сезонні роботи прийшли на зміну організованому набору робочої сили як одна з форм між територіального розподілу робочої сили, спрямованого на регулювання ринку праці та сприяння зайнятості населення. Положення про порядок організації сезонних робіт було підготовлене у зв'язку з останніми змінами до Закону України "Про зайнятість населення" і затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1998 р. № 578.
Сезонними вважаються роботи, які через природні та кліматичні умови виконуються не весь рік, а протягом певного періоду (сезону), але не більше 6 місяців. З працівником, що виконує сезонні роботи, укладається трудовий договір. Оплата праці здійснюється за фактично виконану роботу згідно з но
...
Читати далі »
|
Тренінги з бізнес-планування тривають
В Центрі розвитку підприємництва, безробітні громадяни отримують допомогу фахівців з питань бізнес-планування, законодавства, стану ринку праці.
11 липня відбулася чергова зустріч начальника відділу економічного розвитку та торгівлі Олександрівської райдержадміністрації Людмили Макаренко з підприємцями-початковцями та безробітними, яка інформувала присутніх щодо створення бізнес-конструкції, започаткування, розвитку та організації функціонування власного бізнесу.
Основна частина тренінгу була присвячена р
...
Читати далі »
|
Донеччина: 30 матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень передано до правоохоронних органів з початку 2018 року
У січні-червні поточного року за результатами дослідження діяльності суб’єктів господарювання Донеччини управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області підготовлено та передано до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України 30 матеріалів, за якими виявлено можливі збитки на суму 722 млн гривень.
В результаті розгляду матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень, що були направлені до правоохоронних органів, 4 матеріали було приєднано до кримінальних проваджень. Крім того, порушено і обліковано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 12 кримінальних проваджень на суму 66,3 млн грн.
Ма
...
Читати далі »
|
У червні 2018 року органами фіскальної служби Донеччини надано
понад 20 тисяч адміністративних послуг
У січні-червні 2018 року зафіксовано майже 136,2 тис. звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних послуг.
Фахівцями центрів обслуговування платників податків у червні надано 20 255 адміністративних послуг, що майже на 20% більше, ніж у червні 2017 року (16936). Відмовлено в наданні 178 адміністративних послуг (що складає менше 0,9% від загальної кількості звернень щодо надання адміністративних послуг), оскільки суб’єктами звернень не були дотримані відповідні умови для отримання адміністративних послуг.
...
Читати далі »
|
Інформація про суб’єктів господарювання, якімають податковий борг, відкрита для запитувачів
Питання оприлюднення інформації про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, у тому числі й з місцевих податків, врегульовано п. 35.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), з дотриманням вимог Порядку формування і оприлюднення інформації щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, затвердженого наказом Мінфіну від 13.02.2015 р. № 67 «Про затвердження форм інформації щодо сплати податків суб’єктами природних монополій та суб’єктами господарювання, які є платниками рентної плати за користув
...
Читати далі »
|
За 6 місяців 2018 року несумлінні підприємці Донеччини
сплатили більше 1 мільйона гривень штрафів
за порушення правил проведення готівкових розрахунків
Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 липня 2018 року у регіоні здійснюють такі розрахунки 8369 господарських одиниць.
З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту
...
Читати далі »
|
ЗАДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-СПІВБЕСІДИ СЛУЖБА ЗАЙНЯТОСТІ ПРАЦЕВЛАШТОВУЄ ГРОМАДЯН
06 липня 2018 року фахівець по роботі з роботодавцями Олександрівського районного центру зайнятості Тетяна Незнанова провела онлайн-співбесіду з роботодавцем – ФОП Гаранжа Є.М..
Євгенія Гаранжа є керівником Олександрівського відділення Нової пошти. Підприємець постійно підтримує зв’язки із центром зайнятості, вона завжди звертається за допомогою в підборі кадрів.
Результатом такої співпраці стало працевлаштування 2 осіб з наданням компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного внеску.
...
Читати далі »
|
|
Календарь |
---|
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|