ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ОЛЕКСАНДРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РІШЕННЯ
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від _______________2014 р. смт Олександрівка
Про організацію і хід робіт щодо
підготовки населених пунктів
району до весняно-літнього
періоду 2014 року
Розглянувши хід роботи щодо організації підготовки населених пунктів району до весняно-літнього періоду, слід визначити, що з настанням теплої погоди всі підприємства, організації, власники торгівельних закладів, орендарі будівель і земельних ділянок, власники приватних будинків розпочали активне прибирання всієї закріпленої за ними території. До цієї роботи активно залучаються учні загальноосвітніх шкіл, професійного аграрного ліцею, молодь.
Як свідчать перші підсумки проведеної роботи, протягом квітня поточного року було висаджено 1400 дерев, 500 кущів троянд, засіяно 500 м2 газонів, розчищено від сміття 7.4 тис. м2 вулиць, тротуарів та прибудинкових територій. Приведені до належного стану парки та сквери, упорядковані 75 кладовищ.
При цьому слід визначити позитивну роботу селищної та сільських рад.
З метою усунення деяких недоліків в ході підготовки населених пунктів району до весняно – літнього періоду 2014 року, керуючись статтею 20 Закону України ’’Про місцеві державні адміністрації’’ колегія райдержадміністрації пропонує:
1. Вважати роботу з підготовки населених пунктів району до весняно – літнього періоду 2014 року задовільною.
2. Рекомендувати селищному голові Борисевич Л.В., керівнику житлово-комунального підприємства Калініну І.В. привести до належного стану полігон твердих побутових відходів у селищі Олександрівка до 1 липня 2014 року.
3. Рекомендувати головам селищної та сільських рад, керівникам підприємств, установ та організацій:
3.1 Забезпечувати виконання заходів Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2010-2014 роки.
3.2 Постійно здійснювати роз’яснювальну роботу в ЗМІ, серед населення по недопущенню утворення стихійних звалищ твердих побутових відходів , які накопичуються в селах, за селами, лісосмугах .
3.3. Вжити невідкладні заходи щодо освітлення населених пунктів та приведення до належного стану доріг комунальної власності.
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ОЛЕКСАНДРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Рішення
колегії районної державної адміністрації
від 21.05.2014 смт. Олександрівка
Про стан реалізації кадрової
політики в райдержадміністрації
Заслухавши інформацію начальника відділу організаційно-кадрової роботи райдержадміністрації Здєльнік Г.І., колегія райдержадміністрації відзначає, що на виконання вимог законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів з питань державної служби кадрова робота в Олександрівській райдержадміністрації здійснюється відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, кадровими службами управлінь агропромислового розвитку, фінансового, праці та соціального захисту населення, відділами освіти, економічного розвитку і торгівлі, архівного,служби у справах дітей, районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Постійно приділяється увага виконанню Законів України “Про державну службу” та “Про засади запобігання і протидії корупції”. Забезпечується проведення прийому на державну службу на конкурсній основі, з кадрового резерву та за іншою процедурою, встановленою законодавством України. Проводиться робота щодо належного ведення трудових книжок, особових справ, встановлення стажу державної служби, надання відпусток, присвоєння чергових рангів державним службовцям, встановлення надбавок за вислугу років у відповідності до вимог законодавства. Державні службовці постійно підвищують кваліфікацію за професійними програмами, шляхом участі в короткотермінових тематичних семінарах та щорічному Всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець».
Вжиті заходи щодо своєчасного надання державними службовцями у термін до 1 квітня поточного року декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2013 рік.
На апаратних нарадах при голові райдержадміністрації, навчаннях працівників апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації розглядаються питання про додержання вимог законодавства з питань державної служби, антикорупційного законодавства.
Результати здійснених перевірок роботи з кадрами та додержання законодавства про державну службу свідчать про те, що в структурних підрозділах райдержадміністрації забезпечується правильність ведення особових справ держслужбовців, своєчасність внесення змін до них, повноти і правильності заповнення трудових книжок, дотримання вимог законодавства при виданні наказів з кадрових питань, надання відпусток працівникам.
Проте ця робота потребує постійного контролю і вдосконалення в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації, районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Необхідно забезпечити своєчасне та повне внесення персональних даних працівників до інформаційно-комп’ютерної системи „Картка”.
З метою підвищення ефективності діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо виконання законодавства з питань державної служби, керуючись Законом України «Про місцеві державні адміністрації» колегія райдержадміністрації ПРОПОНУЄ:
1. Стан кадрової роботи та додержання законодавства з питань державної служби в структурних підрозділах Олександрівської райдержадміністрації вважати задовільним.
2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, директору районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Бахтар С.В.:
2.1. Забезпечити неухильне виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів з питань державної служби.
2.2. Звернути увагу на роботу кадрових служб (спеціалістів) щодо удосконалення проведення аналітичної роботи з кадрових питань, проведення аналізу професійної діяльності кожного державного службовця, прогнозування розвитку персоналу, планування кар’єри державних службовців, забезпечення їх навчання та аналізу ефективності роботи.
2.3. Забезпечити систематичний розгляд стану здійснення кадрової роботи та з питань державної служби на апаратних нарадах при керівникові відповідного структурного підрозділу, належне оформлення протокольних доручень.
2.4. Продовжити роботу щодо організації підвищення кваліфікації, відбору на навчання до Національної академії державного управління при Президентові України та її Дніпропетровського регіонального інституту за спеціальністю “державне управління” та магістратур при вищих навчальних закладах за спеціальністю “державна служба”.
2.5. Звернути увагу на необхідність проведення систематичної, якісної та результативної роботи з особами, які зараховані до кадрового резерву, перш за все в частині їх навчання, підвищення кваліфікації, залучення до організаційних заходів, що проводяться в райдержадміністрації.
2.6. Вжити заходів щодо забезпечення своєчасного ведення даних про працівників та функціонування інформаційної комп’ютерної системи «Картка».
3. Відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації (Здєльнік):
3.1. Здійснити контроль за виконанням рекомендацій, наданих під час перевірок кадрових служб структурних підрозділів райдержадміністрації. Підсумки проведеної роботи розглянути на засіданні ради по роботі з кадрами райдержадміністрації .
3.2 Забезпечити проведення протягом поточного року навчань з відповідальними за кадрову роботу в структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищній радах з питання додержання законодавства щодо проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
4. Рекомендувати:
4.1. Сільським та селищному головам забезпечити неухильне дотримання вимог законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування та здійснити аналогічні заходи щодо покращення стану справ з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування.
4.2. Керівникам територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади дотримуватися вимог Указу Президента України від 24.05.2013 №307/2013 «Про заходи щодо забезпечення здійснення місцевими державними адміністраціями виконавчої влади на відповідній території».
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ОЛЕКСАНДРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РІШЕННЯ
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від______________2014 р. смт. Олександрівка
Про заходи щодо підготовки закладів освіти
району до нового 2014-2015 навчального року
та роботи в осінньо-зимовий період
Заслухавши інформацію начальника відділу освіти райдержадміністрації “Про заходи щодо підготовки закладів освіти району до нового 2014-2015 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період”, колегія райдержадміністрації відмічає, що відділ освіти райдержадміністрації, керівники шкіл разом з органами виконавчої влади на місцях, керівниками ТОВ, спонсорами, батьківською громадою, школярами провели значну роботу щодо забезпечення життєдіяльності закладів освіти у опалювальному сезоні 2013-2014 років.
З метою своєчасної і якісної підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону необхідно вирішити ряд проблемних питань.
Для забезпечення сталої роботи закладів освіти району в новому 2014-2015 навчальному році та опалювальному сезоні необхідно розробити заходи та виконати об’єм робіт, який забезпечить життєдіяльність закладів освіти. Так, потребують ремонту системи опалення Степанівської ЗОШ і Петрівської ЗОШ. З метою економічного використання енергоносіїв терміново потрібна заміна застарілих котлів та котельного обладнання зі встановленням міні-котелень з використанням альтернативного виду палива (пілетів) в Новостепанівському НВК, Золотопрудській,Степанівській ЗОШ та Некременської ЗОШ. Необхідно провести ремонти системи каналізації і ремонт санвузлів Веселогірської ЗОШ, Іверської ЗОШ, Новостепанівського НВК. В Староварварівській ЗОШ для забезпечення школи та котельні водою планується обладнання технічного колодязя. Потребують заміни димові труби котелень Дмитро-Дар’євської та Спасько-Михайлівської ЗОШ. Гострою проблемою є відсутність власної їдальні в Іверській ЗОШ, також необхідні кошти на завершення робіт над проектно-кошторисної документацією та прибудови додаткового приміщення (дитячий садок) до основної будівлі Іверської ЗОШ.
Важливим є питання оснащення харчоблоків та їдалень шкіл та дошкільних закладів кухонним інвентарем, посудом, холодильним та технологічним обладнанням, забезпечення шкіл гарячою проточною водою (придбання 14 водонагрівачів.
З метою підтримки закладів освіти району в пожежобезпечному стані необхідно придбати 169 вогнегасників, провести перевірку виміру опору ізоляції електромережі та розрахуватися за виконані роботи за 2013 рік, необхідні кошти на обслуговування блоків доочистки води та розрахуватися за виконані роботи за 2013 рік, кошти на технічне обслуговування газового обладнання Петрівської, Мирнодолинського НВК, Новоолександрівського НВК, кошти на проведення обстеження димоходів та вентиляційних каналів в газофікованих помешканнях, щорічна перевірка контрольно-вимірювальних приладів котелень, щорічна перевірка газових лічильників та коректорів газу, провести вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій дахів закладів освіти.
Згідно приписам інспекції необхідно провести щорічне навчання опалювачів (операторів) котелень. Необхідно кошти на поточні ремонти закладів освіти.
Проведення косметичних ремонтів в класних кімнатах, спортивних залах, їдальнях, коридорах, спальних та ігрових кімнатах планується за рахунок інших внесків. За браком бюджетних коштів необхідна суттєва допомога керівників сільгосппідприємств та органів місцевого самоврядування.
Виходячи з цього, колегія пропонує:
1. Рекомендувати селищному та сільським головам:
1.1. Розробити заходи щодо своєчасного проведення ремонтів та підготовку приміщень дошкільних навчальних закладів, їх матеріально-технічної бази, опалювального господарства до роботи в осінньо-зимовий період.
1.2. Провести своєчасну перевірку дошкільних навчальних закладів освіти району щодо підготовки до початку 2014-2015 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період.
1.3. Своєчасно забезпечити дошкільні навчальні заклади вугіллям на опалювальний сезон у достатній кількості.
1.4. Передбачити кошти для укомплектування дошкільних навчальних закладів освіти необхідною кількістю первинних засобів пожежогасіння.
1.5. Надати допомогу директорам загальноосвітніх навчальних закладів у вирішенні проблемних питань щодо ремонту приміщень та підготовки навчальних закладів до осінньо-зимового періоду.
2. Начальнику відділу освіти райдержадміністрації Куцак О.М.:
2.1. Створити комісію по прийому закладів освіти району щодо підготовки до нового 2014-2015 навчального року та роботи в опалювальний сезон.
2.2. Заслухати інформацію про стан готовності закладів освіти району до нового 2014-2015 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період на колегії райдержадміністрації у серпні поточного року.
3. Начальнику фінансового управління райдержадміністрації Сипливій І.Б. передбачити виділення додаткових коштів на проведення ремонтних робіт щодо підготовки закладів освіти району до нового 2014-2015 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період.
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ОЛЕКСАНДРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РІШЕННЯ
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від _______________2014 р. смт. Олександрівка
Про хід виконання Програми
розвитку малого та середнього
підприємництва в
Олександрівському районі
на 2013-2014 роки за 2013 рік
На виконання Закону України «Про державну підтримку малого підприємництва», Регіональної стратегії розвитку малого і середнього бізнесу в Донецькій області до 2015 року в районі діє Програма розвитку малого та середнього підприємництва в Олександрівському районі на 2013-2014 роки, яка затверджена рішенням Олександрівської районної ради від 20.02.2013 № 6/28-271.
З метою забезпечення підтримки та сприятливих умов для розвитку підприємництва, керуючись статтею 17 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», колегія
ПРОПОНУЄ:
1. Звіт про хід виконання Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Олександрівському районі на 2013-2014 роки за 2013 рік прийняти до відома.
2. Відділам та управлінням райдержадміністрації:
2.1. Сприяти залученню сільського населення до підприємницької діяльності за її пріоритетними видами, зокрема таких, як побутове обслуговування на селі, «зелений туризм», інновації у сфері вирощування та переробки сільгосппродукції.
2.2. Запровадити проведення не рідше одного разу в квартал зустрічей з суб’єктами підприємницької діяльності та систематичних консультацій з ними щодо визначення механізмів підтримки їх функціонування та розвитку.
2.3. Сприяти використанню незадіяних приміщень під організацію підприємницької діяльності.
3. Відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації продовжити організацію роботи по виконанню заходів Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Олександрівському районі на 2013-2014 роки.
4. Першому заступнику голови райдержадміністрації Дзюбі М.М. взяти під особистий контроль стан справ в сфері малого бізнесу.
|