Категории раздела

Бизнес [41]
Здоровье [6]
Житейские истории [15]
История современности [15]
Культура [31]
Образование [25]
Общество [138]
Спорт [7]
Экономика [53]
Другие новости [1979]
Депутатская деятельность [7]
Правопорядок [57]
Духовная жизнь [6]
Официальные документы [62]

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 81

Статистика


Онлайн всього: 144
Гостей: 144
Користувачів: 0
Главная » 2019 » Липень » 2 » Олександрівський РЦЗ інформує
07:47
Олександрівський РЦЗ інформує

Шукаєте роботу? Вам до кар’єрного радника

Від початку року в Олександрівському центрі зайнятості, як і  в усіх центрах зайнятості України, запрацював новий для суспільства інститут кар’єрних радників.

Інститут кар`єрного радника запроваджено для того, щоб надавати громадянам послуги за індивідуальним підходом, яких потребує кожен клієнт.

Колишній безробітний Євген Яресько, який  вже працює у ТОВ "ДТЕК ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ" гірником підземним поділився власним досвідом співпраці з кар`єрним радником Тетяною Дяченко.

— У січні я вирішив змінити кар’єру: у маслороба, погодьтеся, немає професійного зростання та й заробітна плата не велика. Отже, є чимало іншої роботи, де можна постійно вдосконалювати навички. Тому одразу ж на першій зустрічі з Тетяною сказав про свої очікування. А коли вона запитала, чи готовий я почати працювати вже завтра, відповів ствердно. Ми одразу ж склали індивідуальний план працевлаштування, професійний досвід я мав чималий. До 2007 року працював гірником підземним, потім охоронником, крім того маю навички електрозварника ручного зварювання та тракториста сільськогосподарського виробництва. Тетяна допомогла мені скласти резюме, розповіла, де і на яких ресурсах шукати вакансії, як розмовляти з роботодавцями і постійно, так би мовити, активізувала мене. За кілька тижнів я перебрав чимало вакансій, звертався у СФГ "МРІЯ", ТОВ "ШПБУ СХІД", ТОВ "УКРВУГЛЕСЕРВІС", а зупинилися саме на цьому робочому місці. Отак разом з кар’єрним радником знайшли те, чого хотів. Нехай інколи важко працювати,  але  робота динамічна і затребувана.

Директор центру зайнятості Наталя Дудник, яка протягом кількох місяців виконує роль реєстратора, ділиться власним досвідом роботи: «Покращення бренду служби зайнятості цілком залежить від реєстратора, який першим зустрічає клієнтів. Обслуговування має бути гнучким, динамічним, а не обтяженим зайвим формалізмом та непотрібними умовами». Вона підкреслила також на необхідністі працювати єдиною командою у тісній взаємодії реєстратора, кар`єрного радника з консультантом роботодавця, рекрутером центру зайнятості. Крім того усі фахівці у своїй роботі повинні керуватись високими стандартами обслуговування: повага до клієнтів, прагнення надати допомогу, небайдуже ставлення до кліентів, дотримання етичних норм спілкування. В своєму колективі ми зараз активно відпрацьовуємо розвиток саме цих професійних компетенцій.

Категория: Другие новости | Просмотров: 242 | Добавил: Редакция | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вход на сайт

Поиск

Календарь

«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архив записей

Друзья сайта

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz