Добропільська ОДПІ: громадяни найчастіше звертаються до ЦОП за отриманням власного податкового номеру
|
З початку поточного року в Центрах обслуговування платників Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області та Олександрівського відділення реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) отримали 2312 громадян. За словами начальника управління відділу обслуговувння платників Ніни Соколової, видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера є найзапитуванішою серед адмінпослуг.
Протягом січня – березня поточного року до ЦОП звернулось більше 13 тисяч відвідувачів. З початку року надано 5401 адміністративну послугу.
У трійці адмінпослуг, за якими найчастіше звертаються громадяни до податківців, також видача відомостей з
|
Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків і реєстрація книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року зареєстровано 137 книг обліку розрахункових операцій та 30 розрахункових книжок. Видано 2245 довідок про суми виплачених доходів та утриманих податків та 80 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету. Витяги з Реєстру платників єдиного податку отримали 218 підприємців, 130 суб'єктів господарювання були зареєстровані платниками єдиного податку. Крім цього, зареєстровано 158 книг обліку доходів та обліку доходів і витрат платникам єдиного податку та 14 реєстраторів розрахункових операцій.
Зазначимо, що в Центрі обслуговування платників Добропільської ОДПІ надається широкий спектр безоплатних послуг для відвідувачів. Серед них: приймання податкової звітності, отримання послуги з внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника, отримання усних консультацій відповідно до Податкового кодексу України, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску тощо.
На інформаційних стендах та в буклетах розміщено максимально необхідну інформацію, що дозволяє якісно обслуговувати платників податків та значно скоротити час на надання послуг.
Для платників, які подають звітність в електронному вигляді в «Кабінеті платника» встановлено комп'ютери, які підключені до мережі Інтернет, а також надаються консультаційна та практична допомога під час відправки електронних звітів.
Нагадуємо, що Центри обслуговування платників створені з метою забезпечення комфортних умов платникам при отриманні адміністративних послуг та надання якісної податкової допомоги, кожен має можливість вирішити нагальні питання та отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих працівників.
Начальник відділу обслуговування платників Н.І. Соколова
|