Якісний та кваліфікований розгляд звернень громадян – пріоритетний напрямок роботи податківців Донеччини
Якісний та кваліфікований розгляд звернень громадян, оперативне вирішення суперечливих питань, що виникають в сфері податкового законодавства – пріоритетний напрямок роботи фіскальної служби Донеччини.
Цьогоріч до ГУ ДФС у Донецькій області і її територіальних органів надійшло 103 письмових звернення громадян (95 заяв, 8 скарг), що на 4% більше, ніж за відповідний період 2017 року. Основні питання, які порушено у письмових зверненнях, – проведення контрольно-перевірочної роботи, адміністрування загальнодержавних податків, сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, сплата місцевих податків та інші.
З початку року розглянуто 60 письмових звернень, за їх результатами: на 51 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 6 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 2 звернення, не підлягало розгляду 1 звернення.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення протягом січня-лютого поточного року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та державних податкових інспекцій проведено 13 прийомів громадян, у тому числі 7 виїзних. Кількість усних прийомів дорівнює показнику аналогічного періоду минулого року. За результатами розгляду усних звернень громадян на 12 надано роз’яснення, 1 вирішено позитивно. Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.
|