Категории раздела

Бизнес [41]
Здоровье [6]
Житейские истории [15]
История современности [15]
Культура [31]
Образование [25]
Общество [138]
Спорт [7]
Экономика [53]
Другие новости [1979]
Депутатская деятельность [7]
Правопорядок [57]
Духовная жизнь [6]
Официальные документы [62]

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 81

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2014 » Вересень » 11 » Про аналіз регуляторних актів
23:12
Про аналіз регуляторних актів

Аналіз впливу регуляторних актів, а саме:  рішень Олександрівської селищної ради «Про затвердження тарифів на на послуги зі збирання, вивезення та знешкодження твердих побутових відходів,  рідких побутових відходів та тарифу на послуги з розміщення твердих побутових відходів для субєктів споживання на 2014-2015 роки», «Про встановлення тарифу на збирання, вивезення  та розміщення твердих побутових відходів для населення приватного сектору смт. Олександрівка на 2014-2015 роки» та «Про встановлення тарифу на послуги з теплопостачання для населення на 2014-2015 роки»

  1. Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати  шляхом державного регулювання господарських відносин.

       Розмір діючих тарифів на   послуги зі збирання, вивезення та знешкодження твердих та рідких побутових відходів для підприємств та населення, а також  тариф на розміщення відходів на звалищному полігоні на даний момент не є економічно обґрунтованими, так як не покривають витрати на придбання матеріалів, рідкого палива та запасних частин ціни на які значно збільшились. Також поетапно збільшується мінімальна заробітна плата.  За період дії тарифів в 2010-2014 роках підвищився рівень мінімальної заробітної плати з 985,00 до 1218,00 грн. (на 24%) зросла з 0,5848 грн. вартість електроенергії до 1,23888грн/кВтч.(на 111%), вартість вугілля зроса з 600,00 до 1200,00грн. (на 100%), вартість паливно-мастильних матеріалів  зросла більш як на 100%. Вище вказані фактори призводять до збитків на підприємстві та , як слідство, зменшення кількості та погіршення якості наданих послуг.

  1. Визначення цілей державного регулювання:

-   встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги зі збирання, вивезення та знешкодження ТПВ, а також тарифу на надання послуг з теплопостачання населенню.

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги зі збирання, вивезення та знешкодження ТПВ, а також тарифу на надання послуг з теплопостачання населенню.забезпечення кількісних та якісних показників надання послуг зі збирання, вивезення та знешкодження ТПВ та РПВ від підприємств та населення, та послуг з теплопостачання, забезпечення беззбиткового функціонування підприємства.

- забезпечення своєчасної сплати підприємством податків та зборів;

- забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємства;

- стримування темпів зносу основних засобів підприємства;

3.    Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.

Досягнення вирішення проблеми надання якісних послуг можливо 3-ма способами, якими є:

  •  Застосування діючих тарифів на дані послуги для груп споживачів.
  • Врегулювання проблеми шляхом відшкодування міським бюджетом різниці між діючими тарифами та економічно обґрунтованими витратами на їх надання.
  • Прийняття рішень Олександрівської селищною радою: «Про затвердження тарифів на на послуги зі збирання, вивезення та знешкодження твердих побутових відходів,  рідких побутових відходів та тарифу на послуги з розміщення твердих побутових відходів для суб’єктів споживання на 2014-2015 роки», «Про встановлення тарифу на збирання, вивезення  та розміщення твердих побутових відходів для населення приватного сектору смт.Олександрівка на 2014-2015роки» та «Про встановлення тарифу на послуги з теплопостачання для населення на 2014-2015роки»

  Аналіз обраних альтернатив показує, що:

        -    1-й спосіб не є прийнятим, у зв’язку з тим, що діючі тарифи на дані послуги не відшкодовують у повному обсязі економічно обґрунтованих витрат Олександрівського ЖКП, та унеможливлюють надання якісної послуги та своєчасних розрахунків за ПММ.

        -   2-й спосіб не є прийнятним, у зв’язку з тим, що можливість виділення коштів на відшкодування різниці між діючими тарифами та економічно обґрунтованими витратами на їх виробництво в даний час за рахунок міського бюджету відсутня;

       -   3-й спосіб є прийнятним, так як він цілком задовольняє інтереси суб’єкту господарювання, який надає дані послуги та цілком дозволяє у визначений законодавством спосіб досягти цілей, визначених у п.2 цього аналізу.

4.    Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованих регуляторних актів.

Вказану вище проблему планується розв’язати шляхом прийняття Олександрівської селищною радою вищевказаних рішень.

5.    Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованих регуляторних актів.

В результаті застосування нових тарифів доходи, одержані від надання дозволяють підприємству не тільки своєчасно розраховуватись по всіх першочергових платежах, в тому числі і до бюджетів, всіх рівнів, а і провадити заходи по модернізації послуг з вивезення ТПВ з метою покращення якості послуг та зменшенню непродуктивних втрат і витрат.

Можливість встановлення економічно обґрунтованих тарифів дозволить підприємству надавати споживачам якісні послуги у повному обсязі, забезпечити беззбиткове функціонування підприємства, своєчасну виплату заробітної плати працівникам, своєчасну сплату підприємствами податків та зборів, можливість утримання основних засобів підприємства у належному стані.

6.    Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованих регуляторних актів.

Застосування тарифів, які пропонуються у вищевказаних проектах рішень Олександрівської селищної ради  надасть можливість :

- зниження дебіторської  заборгованості  населення перед житлово – комунальним підприємством;

- зменшення збитків підприємства за рахунок отримання прибутку від  вищевказаних  заходів;

- покращення фінансового стану підприємства за рахунок збільшення прибутку, що дасть змогу покращення якісних та кількісних  показників наданих послуг.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акту, до нього можливе внесення відповідного коригування.

 7.    Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторних актів.

 Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковий (до прийняття нових тарифів).

У разі виникнення необхідності до нього можуть бути внесені зміни.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акту, до нього можливе внесення відповідного коригування.

8.    Визначення показників результативності регуляторних актів:

Показниками результативності запровадження цих регуляторних актів слід вважати :

1) зростання об’єму коштів, використаних на капітальні та поточні ремонти техніки для вивезення ТПВ та РПВ, та обладнання міні котельні;

2) зменшення збитків підприємств та стабілізація фінансового стану, а завдяки більш раціональному використанню ПММ очікується зниження витрат на виробництво;

3) позитивним показником слід вважати стабільність кредиторської заборгованості та можливо і її зменшення в абсолютному значенні.

Реалізація запропонованих регуляторних актів для категорій споживачів повинна забезпечити своєчасні розрахунки за ПММ, покращити якість та своєчасність надання послуг та стабілізувати фінансовий стан підприємства.

 9.    Визначення заходів за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

Відстеження результатів акта буде здійснюватись шляхом проведення базового відстеження через три місяці з дня набрання чинності регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня надбання чинності, періодичне – через три роки після проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта відповідно до ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Аналіз підготовлено Олександрівським житлово-комунальним підприємством на виконання вимог ст. 8 закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», який сприятиме прийняттю цього рішення і спрямує його на забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання.

Всі зауваження та пропозиції приймаються за адресою: смт. Олександрівка, вул. Радянської Конституції 28А, та за тел. 2-19-33,2-10-45.

Після одержання зауважень і пропозицій РА буде винесено на розгляд сесії  Олександрівської селищної ради.

Детальнішу інформацію читайте на стенді в Олександрівській селищній раді та в приміщенні Олександрівського житлово-комунального підприємства.

 

ПРОЕКТ

 

ОЛЕКСАНДРІВСЬКА  СЕЛИЩНА РАДА

ОЛЕКСАНДРІВСЬКОГО РАЙОНУ

РІШЕННЯ

Від «__»_______ 2014р .№______                               смт. Олександрівка

 

« Про встановлення  тарифів на збирання вивезення та знешкодження твердих побутових відходів, рідких побутових відходів та тарифу на послуги з користування звалищним полігоном для суб’єктів споживання на 2014-2015 роки»

Розглянувши звернення Олександрівського житлово-комунального підприємства про необхідність встановлення тарифів на послуги зі збирання, вивезення та знешкодження твердих побутових відходів, рідких побутових відходів та тарифу на користування звалищним полігоном, на підставі Закону України «Про житлово-комунальні послуги», керуючись підпунктом 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Олександрівська селищна рада ВИРІШИЛА:

1.Встановити та ввести в дію з 01.11.2014р. тариф на послуги зі збирання, вивезення та знешкодження твердих побутових відходів, згідно з додатком 1, у розмірі:

- для бюджетних підприємств – 39,10грн. за 1 куб. м;

-для суб’єктів підприємницької діяльності – 46,30 грн. за 1 куб.м;

-для мешканців упорядкованого житла – 5,20грн. з 1 мешканця на місяць;

-для мешканців неупорядкованого житла – 5,72грн. з 1 мешканця на місяць.

2. Встановити та ввести в дію з 01.11.2014 р. тариф на вивезення рідких побутових відходів, згідно з додатком 2, у розмірі:

-для бюджетних підприємств – грн. 51,47 за 1 куб.м;

-для суб’єктів підприємницької діяльності –60,97 грн. за 1 куб.м;

- для населення – 9,00 грн.за 1 куб.

3. Встановити та ввести в дію з 01.11.2014 р. тариф на послуги з розміщення твердих побутових відходів на звалищному полігоні, згідно з додатком 3, у розмірі:

- для бюджетних підприємств – 13,16 грн. за 1 куб. м;

-для суб’єктів підприємницької діяльності – 15,47 грн. за 1 куб.м;

-для мешканців упорядкованого житла – 1,90 грн. з 1 мешканця на місяць;

-для мешканців неупорядкованого житла – 2,08 грн. з 1 мешканця на місяць.

4. Рішення виконкому Олександрівської селищної ради №6 от 25.01.2012р. « Про встановлення  тарифів на збирання вивезення та знешкодження твердих побутових відходів, рідких побутових відходів та тарифу на послуги з користування звалищним

 полігоном для суб’єктів споживання на 2012 р.» з моменту введення в дію нових тарифів, вважати таким, що втратило  чинність.

5.Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на в.о.начальника Олександрівського ЖКП  Голуб С.В.

Селищний голова Л.В.Борисевич                                                 

ПРОЕКТ

ОЛЕКСАНДРІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

ОЛЕКСАНДРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

Від «__»_______ 2014р.№_____                              смт. Олександрівка

 

«Про встановлення  тарифу на збирання, вивезення та розміщення  твердих побутових відходів для населення приватного сектору смт .Олександрівка на 2014- 2015 р.р.»

 

Відповідно до п.п.2 п.«а» ст.28 та п.п.1 п.«а» ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про відходи», Постанови КМУ від 26.07.2006 р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», Постанови КМУ від 10.12.2008 р. №1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», керуючись Постановою № 269 від 17.07.2014р. «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», розглянувши клопотання  Олександрівського житлово - комунального підприємства  про встановлення тарифу на надання послуг зі збирання,  вивезення  та знешкодження твердих побутових відходів  для населення приватного сектору,селищна  рада ВИРІШИЛА:

1.Встановити та ввести в дію з 01.10.2014 тариф для на послуги зі збирання, вивезення та знешкодження твердих побутових відходів, для населення приватного сектору смт.Олександрівка, згідно додатка 1.

2. Олександрівському житлово-комунальному підприємству  забезпечити оприлюднення даного рішення шляхом публікації в засобах масової інформації та ознайомлення з  розміром тарифу мешканців смт. Олександрівка.

3.Рішення виконкому №46 від 28.08.2008р. «Про затвердження оплати послуг зі збирання та вивезення твердих побутових відходів для мешканців приватного сектору смт. Олександрівка» з моменту введення в дію нового тарифу, вважати таким, що втратило чинність.

4. Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на в.о.начальника Олександрівського житлово - комунального  підприємства  Голуб  С.В.

Селищний голова           Л.В.Борисевич            

 

Додаток 1 до рішення №__ від________

 

Розрахунок розміру тарифу

Тариф на послуги зі збирання, вивезення та розміщення ТПВ на звалищному полігоні для населення приватного сектору     смт. Олександрівка  на 2014-2015 роки складає - 9,00 грн. з 1 чол. на місяць.

 

ПРОЕКТ

 

ОЛЕКСАНДРІВСЬКА     СЕЛИЩНА РАДА

ОЛЕКСАНДРІВСЬКОГО РАЙОНУ

РІШЕННЯ

РІШЕННЯ

 

Від «__»_______ 2014 р.№_____                              смт. Олександрівка

 

« Про встановлення  тарифу на послуги з теплопостачання для населення на 2014-2015 роки»

Розглянувши звернення Олександрівського житлово-комунального підприємства про необхідність встановлення тарифів на послуги з теплопостачання, на підставі Закону України «Про житлово-комунальні послуги», статей 13, 20 Закону України «Про теплопостачання» та Закону України «Про Національну комісію регулювання ринку комунальних послуг України», постанови Кабінету Міністрів України від 10.07.2006 № 955 «Про затвердження Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води» (зі змінами та доповненнями),  керуючись  Постановою № 269 від 17.07.2014р. «Про внесення змін до деяких  постанов Кабінету Міністрів  України» та підпунктом «а» пункту 2 статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Олександрівська селищна рада

ВИРІШИЛА:

1.Встановити та ввести в дію з 15.10.2014р. тариф на послуги теплопостачання, які надаються Олександрівським житлово-комунальним підприємством   мешканцям  вул. Комсомольська, б.46, вул..Комсомольська,б.48 та вул.Радянська,б.78 у розмірі 16,50грн. за 1 м2 опалювальної площі на місяць, згідно з додатком №1.

2.Вважати Рішення Олександрівської селищної ради №53 от 01.11.2011р.  «Про встановлення тарифу на послуги з теплопостачання для населення» таким, що втратило чинність.

3.Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на в.о.начальника Олександрівського житлово-комунального підприємства Голуб С.В.

Селищний голова          Л.В.Борисевич

 

Додаток №1

До рішення ___________

 

Тариф за 1 м2   опалювальної площі для населення житлових будинків по вул. Комсомольська,46, вул. Комсомольська, 48 та Радянська, 78 складає – 16,50 грн.за 1 кв.м.

 

Cелищний голова    Л.В. Борисевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Официальные документы | Просмотров: 778 | Добавил: Редакция | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вход на сайт

Поиск

Календарь

«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архив записей

Друзья сайта

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz