Категории раздела

Бизнес [40]
Здоровье [5]
Житейские истории [15]
История современности [14]
Культура [31]
Образование [23]
Общество [100]
Спорт [6]
Экономика [49]
Другие новости [196]
Депутатская деятельность [6]
Правопорядок [56]
Духовная жизнь [6]
Официальные документы [59]

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 62

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2018 » Лютий » 9 » Олександрівська РДА
12:08
Олександрівська РДА

Публічний звіт голови Олександрівської райдержадміністрації

про проведену роботу у 2017 році

На виконання Наказу Національного агентства України з питань державної служби від 20.12.2016 №277 «Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади», з метою належного інформування громадськості про підсумки діяльності Олександрівської райдержадміністрації, до вашої уваги надається звіт про проведену роботу у 2017 році.

Робота районної державної адміністрації у звітному періоді спрямовувалася на забезпечення збалансованого соціально-економічного розвитку району, розвиток інфраструктурних напрямків, ефективного використання наявних природних, трудових та фінансових ресурсів, вирішення актуальних проблем життєдіяльності району, поліпшення соціального захисту населення у непростий для нашої країни час.

Проведено підготовку і внесено на розгляд районної ради проекти Програми економічного і соціального розвитку району, цільових програм і передусім, що стосувалися подальшого розвитку освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, проектів бюджету району та інші. Механізм контролю реалізації даних програм передбачає звітність про хід їх виконання на засіданнях колегії районної державної адміністрації та на сесіях районної ради, на нарадах за участю начальників управлінь і відділів, сільських та селищного голів, депутатів районної ради, керівників підприємств, установ та представників громадських організацій району.

Упродовж 2017 року проведено 12 засідань колегії районної державної адміністрації, де було розглянуто 64 питання, які спрямовувались на організацію виконання Програми економічного і соціального розвитку, наповнення та ефективне використання бюджету, соціального захисту населення, здійснення виконавчими комітетами сільських та селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Протягом звітного року керівництвом райдержадміністрації було розглянуто 320 звернень громадян, в тому числі - 143 письмових. До органів влади вищого рівня звернулось 115 мешканців, в т.ч. на Урядову гарячу лінію звернулись 108 чоловік та 2 на обласний контактний центр.

Усно, на особисті прийоми до керівництва райдержадміністрації звернулось 177 чоловік, письмово-143. Серед загальної кількості звернень 8 колективних. Повторних звернень не надходило.

Забезпечено право громадян на своєчасне та якісне отримання адміністративних послуг. В райдержадміністрації функціонують відділ держаної реєстрації та центр надання адміністративних послуг. Центром надається 68 адмінпослуги, з них 9 послуг дозвільного характеру. За 2017 рік Центром надано 5091 адміністративна послуга, 4260 консультацій.

Бюджет.

За 2017 рік надходження до загального фонду зведеного бюджету району з урахуванням сум дотацій і субвенцій склали 186866,7 тис. грн. або 103,2 % до уточнених річних призначень, що на 36,6 % більше проти відповідного періоду минулого року.

Надходження власних доходів загального фонду бюджету району склали 68920,8 тис. грн. або 113,3 % до уточненого річного плану, що на 65,1 % більше проти відповідного періоду минулого року.

Видаткова частина загального фонду бюджету району за 2017 рік виконана в сумі 171692,1 тис. грн., що становить 96,9 % до річних планових призначень та на 39,6 % більше відповідного показника минулого року.

Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальній сумі видатків складає 79,2 %, на придбання медикаментів і продуктів харчування за звітний період спрямовано 0,5 % і 1,0 % відповідно, на оплату енергоносіїв направлено 8,1 %, інші видатки займають 11,2 %.

Кредиторська заборгованість загального фонду бюджету району без врахування трансфертів з державного бюджету по соціальним виплатам та оплаті за комунальні послуги і енергоносії відсутня.

Ринок праці.

Станом на 01 січня 2018 року на обліку перебуває 356 зареєстрованих безробітних, зареєстровано 53 вакантних місця, кількість претендентів на 1 вакансію складає 6 осіб.

З початку року працевлаштовано 343 особи, що складає 94,3 % до рівня минулого періоду. Проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації 204 чоловіка.

З початку року у громадських роботах та роботах тимчасового характеру прийняли участь 344 особи, що складає 146,4 % до рівня відповідного періоду.

За звітний період серед безробітних, які бажали відкрити власну справу надано 162 профінформаційних послуги. Протягом звітного періоду було створено 3 нових робочих місця за рахунок надання одноразової допомоги по безробіттю для організації безробітним підприємницької діяльності на загальну суму 43,4 тис.грн.

 

Сільськогосподарські угіддя району складають 88,5 тис. га, з яких ріллі – 73,3 тис. га. У районі працює 18 сільськогосподарських підприємств і 24 фермерських господарств. Загальна земельна площа сільськогосподарських підприємств складає 33,1 тис. га, із них рілля – 32,4 тис.га., фермерські господарства займають 4,8 тис.га.

За 2017 рік вироблено валової продукції у порівняних цінах 2010 року на суму 135981,8 тис. грн., що складає 91,6 % до Програми та 87,2 % до рівня 2017 року.

За звітний період нарахована орендна плата за користування земельними ділянками (паями) у розмірі 69266,3 тис. грн. Сума нарахування збільшилась у зв’язку з підвищенням відсотка виплати орендної плати. За 2017 рік фактично виплачено 71560,9 тис. грн.

Протягом звітного періоду сільгосппідприємствами району придбано сільськогосподарської техніки на загальну суму 34223,0 тис. грн.

В рамках реалізації проекту «Гранти на підтримку приватного сільського господарства в Донецькій області» 63 мешканців району отримали фінансову допомогу від міжнародного благодійного фонду «Карітас України» на відновлення джерела існування внутрішньо переміщених осіб і місцевого населення, які проживають в сільській місцевості шляхом розвитку приватного сільського господарства на загальну суму 1034 тис. грн.

 

З метою розвитку малого і середнього підприємництва на селі, проводилися зустрічі з мешканцями сіл району, на яких були доведені до населення пріоритетні напрямки розвитку фермерських та сімейних фермерських господарств, яким за рахунок коштів обласного бюджету та коштів міжнародної технічної допомоги у 2017 році надаватиметься фінансова підтримка на започаткування та розвиток власного бізнесу.

 

Станом на 01.01.2018 року кількість фізичних осіб – підприємців становить – 285. Основні види їх діяльності: торгівля (36,6%), сільське господарство (36,5%), промисловість (0,1%), авто послуги (0,1%).

Кількість малих підприємств складає 57, працюючих на них – 348 чоловік.

Збільшення частки малого підприємництва в обсягах реалізації – головний стратегічний пріоритет, який покладений в основу розвитку підприємництва району.

Середньооблікова кількість штатних працівників у січні-вересні 2017 року становила 2058 осіб.

Середньомісячна заробітна плата за січень-вересень 2017 року складала 5430 грн., що на 29,5% більше рівня відповідного періоду 2016 року.

Запроваджено надання фінансової підтримки суб’єктам малого підприємництва на реалізацію проектів в рамках програми «Український донецький куркуль».

Переможці по Олександрівському району, які отримали фінансову допомогу:

проект «Вирощування часнику» ФОП Кайдаш Сергій Олександрович 15.06.2017 р., сума фінансування по проекту 213,5 тис.грн. Профінансовано в повному обсязі.

проект «Збільшення обсягів переробки молока та асортименту за рахунок запуску нової лінії по виробництву твердих та м’яких сирів» ФОП Шур Інна Олександрівна 18.08.2017 р. сума фінансування 500,0 тис.грн. Профінансовано перший транш у розмірі 150,0 тис.грн. (75,0 тис.грн. з районного бюджету, 75,0 тис.грн. з обласного бюджету)

 

Протягом 2017 року населенню району надано 32,1 тис. всебічних соціальних послуг на загальну суму 62,1 млн.грн.

Питому вагу складають виплати допомоги сім’ям з дітьми (18,2 млн.грн.), інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам (4,6 млн.грн.), малозабезпеченим сім’ям (8,8 млн.грн.), внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання (5,8 млн.грн), субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого або рідкого побутового палива (19,8 млн.грн.) та інші соціальні виплати (4,9 млн.грн.).

Протягом 2017 року в населені пункти району проводились виїзди Мобільного соціального офісу. До спеціалістів Мобільного офісу звернулось 578 громадян.

З метою підвищення життєвого рівня окремих верств населення, які опинились у скрутному матеріальному становищі за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів надано матеріальну допомогу 204 особам на суму 616,7 тис.грн.

На обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 78 учасників АТО, яким надано цільову консультацію та проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо реалізації їх прав на пільги та соціальні гарантії.

 

Станом на 01.01.2018 на обліку в управлінні Пенсійного фонду України перебуває 7288 пенсіонерів. Середній розмір пенсії по району становить 2912,7 грн., що на 50,4% більше рівня 2016 року.

Забезпечена своєчасна виплата пенсій та грошової допомоги.

 

На первинному обліку служби у справах дітей Олександрівської райдержадміністрації станом на 01.01.2018 року перебуває 44 дитини з правовим статусом, в тому числі 17 дітей – сиріт та 27 дітей позбавлених батьківського піклування, з них: 26 дітей знаходиться під опікою, 3 дітей виховується в прийомних сім`ях, 14 – в державних закладах, 1 в ПТУ. На профілактичному обліку знаходиться 13 дітей з які проживають у 4 сім’ях, де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків. Таким чином всього на обліку перебуває 57 дітей.

Протягом 2017 року 1 дитина була поставлена на первинний облік служби у справах дітей, яка влаштована до прийомної сім’ї.

Службою у справах дітей протягом 2017 року проводилась робота по захисту майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. 27 дітей зазначеної категорії не мають житла. 18 дітей мають житло (5 дитини – на праві власності, 13 дітей – на праві користування). На квартирному обліку перебуває 9 дітей, з них від 16 до 18 років – 3, від 18 до 23 років – 6 осіб.

З метою забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у 2017 році виконком Степанівської сільської ради придбав двокімнатну квартиру для особи з числа дітей - сиріт, позбавлених батьківського піклування загальною площею 46,2 кв.м на суму 50,0 тис.грн. (25,0 тис.грн. кошти обласного бюджету та 25,0 тис.грн. кошти сільської ради)

На оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, влітку 2017 року з районного бюджету до обласного управління у справах сім'ї та молоді було делеговано 65,0 тис. грн. Всього протягом 2017 року в позаміських таборах було оздоровлено 73 дитини, які потребують особливої уваги та підтримки.

 

Станом на 01.01.2018 року в районі функціонують заклади освіти:

- 12 загальноосвітніх шкіл та 5 навчально - виховних комплекси з плановою потужністю 4404 учнівських місць, в яких навчається 1527 учнів, що на рівні 2016 року;

- 11 дошкільних навчальних закладів, в яких виховується 341 дитина;

- аграрний ліцей, в якому навчається 205 учнів;

- ЦДЮТ, в якому функціонує 29 гуртків, заняття в яких відвідують 435 вихованців;

- дитячо – юнацька спортивна школа «Колосок», у якій займаються спортом 186 вихованців.

Охоплено гарячим харчуванням 1527 учнів – 100%. Харчується 1322 учні, що складає 87% від загальної кількості учнів. Безкоштовно харчується 127 учнів пільгової категорії . Вартість харчування 1 учня 1-11 класів пільгової категорії становить 7,50 грн.

За 2017 рік на організацію харчування витрачено – 412,605 тис. грн. коштів із них :

- за рахунок державного бюджету на харчування учнів із малозабезпечених сімей 1-4 класів (99 учнів), діти-сиріти (1-11 класи) – 27 учнів та 1 учень (ЧАЕС) – 134,66 тис.грн.;

- за рахунок місцевого бюджету на харчування учнів 1-4 класів інших категорій 538 учнів) та учнів 5-11 класів (96 учнів) із малозабезпечених сімей, 13 учнів із сімей АТО,ВПО – витрачено 277,945 тис.грн.

На виконання програми «Шкільний автобус» організовано підвоз 472 учнів та 80 працівників до 11 закладів загальної середньої освіти із 36 населених пунктів району. Сума витрат склала 997,9 тис.грн.

Проведена «Реконструкція спортивного майданчика для гри у міні – футбол з улаштуванням штучного покриття на території Новоолександрівського навчально-виховного комплексу» на суму 413,0 тис.грн.

Для покращення матеріально-технічної бази в закладах освіти району придбано в 2017 :

- кухонне обладнання на суму 107,80 тис.грн.;

дитячі меблі на суму 41,40 тис.грн.;

звукове обладнання, ноутбук та принтери на суму 48,7 тис.грн.

котел твердопаливний на суму 65,0 тис.грн.;

вогнегасники на суму 40,7 тис.грн.

ремонт системи опалення на суму 149,8 тис.грн.

поточний ремонт свердловини на суму 150,0 тис.грн.

Замінені старі вікна на нові пластикові у кількості 126 шт. на суму 694,70 тис.грн. ( Спасько-Михайлівській ЗОШ , Веселогірська ЗОШ, Михайлівська ЗОШ, Некременська ЗОШ).

Замінені старі двері на нові пластикові у кількості 5 шт. на суму 33,9 тис.грн. (Староварварівська ЗОШ, Дмитро-Дар’євський НВК, Новоолександрівський НВК, Некременський НВК)

На базі закладів загальної середньої освіти з 01 по 21 червня 2017 року було організовано роботу 16-ти пришкільних таборів з денним перебуванням дітей, які працювали в одну зміну у 6-годинному режимі з дворазовим харчуванням. Кількість дітей у пришкільних таборах становила 725 чол., з яких 342 дитини пільгової категорії.

 

Фізкультура і спорт.

За 2017 рік проведено 39 районних спортивно - масових заходів та прийнято участь в 16 обласних заходах. Всього на проведення районних спортивно-масових заходів та участі в обласних спортивно-масових заходах, протягом 2017 року було витрачено коштів на загальну суму - 51,7 тис.грн, з них з районного бюджету – 31,7 тис.грн, інших коштів – 20, 0 тис.грн.

Протягом 2017 року в позаміських таборах та у пришкільних таборах відпочинковими та оздоровчими послугами був охоплений 51 учень районної ДЮСШ «Колосок» на загальну суму 35,122 тис.грн, з них за рахунок державного бюджету - 8,190 тис.грн, обласного бюджету - 12,351 тис.грн, районного бюджету - 0,84450 тис.грн, інших коштів - 13,737 тис.грн.

У 2017 році у районну ДЮСШ «Колосок» та загальноосвітні заклади району було придбано спортивного обладнання та інвентарю на загальну суму - 169,6тис.грн, з них за рахунок районного бюджету – 69,6 тис.грн( з них 19,6 тис.грн- спортінвентар ДЮСШ та 50,0 тис.грн – на спортивну форму для футбольної команди с. Новоолександрівка) та за рахунок інших коштів( спонсори) – 100,0 тис.грн.

 

Медична допомога населенню району надається мережею лікувально - профілактичних закладів. В районі функціонують:

- центр первинної медико – санітарної допомоги до складу якого входять сім лікарських амбулаторій сімейної медицини, 19 фельдшерсько - акушерських пунктів;

- лікарня планового лікування з консультативно – діагностичним відділенням, яке надає консультативну допомогу по 13 спеціальностям та стаціонарними відділеннями на 80 ліжок, що на рівні відповідного періоду минулого року (забезпеченість на 10000 населення становить 43,9 ліжка). Планова потужність амбулаторно – поліклінічних закладів 700 відвідувань за зміну, фактична потужність – 524.

- Олександрівська підстанція швидкої медичної допомоги, яка укомплектована трьома виїздними фельдшерськими бригадами, які здійснили в поточному періоді 6393 виїзди.

В лікувально – профілактичних закладах району працюють 34 лікарів.

В 2017 році придбане медичне обладнання для стоматологічного та фізиотерапевтичного відділень на суму 77,1 тис.грн., встановлено нові пластикові вікна в лікарських кабінетах поліклінічного відділення.

За рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) у 2017 році реалізується проект:

- «Капітальний ремонт корпусів № 1 та № 2 районного Центру первинної медико – санітарної допомоги Олександрівської районної ради Донецької області з благоустроєм прилеглої території за адресою: Донецька обл., смт. Олександрівка, вул. Дзержинського,8 А»

Загальна вартість проекту – 8873,311 тис. грн.

Підрядна організація ПП "КОМФОРТ-2000" (ЄДРПОУ 30045460).

Вартість пропозиції 8107,237 тис.грн. Роботи розпочаті 30.10.2017. Станом на 01.01.2018 року отримано коштів ДФРР – 7429,524тис. грн. (100%) .

  • будівельно-монтажних робіт роботи виконані на 70 %. На звітну дату замінено 80 вікон, закуплено 50 дверей. На корпус № 2 закуплено 380 м внутрішніх тепломереж та 36 сталевих радіаторів, утеплено 2134 кв.м. зовнішніх стін, 624,8 кв.м. горища корпусу № 1. Проводиться ремонт відмостки корпусу № 1, порталу входу корпусу № 1, завезена плітка на цоколь корпусу № 1. Розпочаті роботи з проведення внутрішнього ремонту корпусу № 2.

 

 

У 2017 році діюча мережа установ культури складається з 35 установ.

Забезпеченість кваліфікованими кадрами спеціалістів становить – 91 %, в закладах культури працює 74 чоловіка, в тому числі: 52-творчих працівників, 12- педагогічних працівників, 10 - технічних.

На утримання закладів культури району в 2017 році було виділено 5632,35 тис.грн. бюджетних коштів, з них на заробітну плату 4864,3 тис.грн.

Покращилась матеріально-технічна база закладів культури району на суму 263,87 тис. грн.

Протягом звітного періоду до бюджету школи мистецтв надійшло 53,8 тис. грн. плати за навчання, від тематичних та концертних програм 1,7 тис. грн., за оренду приміщень 3,9 тис. грн. Надходження від концертно - тематичних програм, вечорів відпочинку для молоді, конкурсно – розважальних програм до сільських закладів культури клубного типу склали 4,7 тис. грн. та за здану макулатуру від бібліотечних закладів надійшло 2,9 тис.грн.

З метою піднесення культурного рівня, зміцнення духовності населення протягом 2017 року проведено 464 культурно – мистецьких заходів, в яких прийняло участь 56 % населення району. Культурно – дозвілеві заклади району провели ряд заходів до святкових, пам’ятних та ювілейних дат на які було витрачено 85,4 тис. грн. коштів районного бюджету.

 

Інвестиційна діяльність.

За рахунок спеціального фонду обласного бюджету в частині зарахованих до нього залишків коштів місцевих бюджетів, території яких тимчасово не підконтрольні української владі (розпорядження голови Донецької ОДА від 04.07.2016 № 548 зі змінами) протягом 2017 року здійснювалась реалізація 6 проектів, а саме :

- «Термомодернізація дитячого навчального закладу «Журавка» (покрівля з утепленням горища), смт. Олександрівка.»

Загальна вартість проекту – 1327,757 тис. грн.

Головним розпорядником коштів визначено – Департамент освіти і науки ОДА.

Підрядна організація –ТОВ «Київська девелоперська компанія» (ЄДРПОУ 25274325).

Вартість договору - 1 049, 999 тис. грн.

- «Термомодернізація дитячого навчального закладу «Журавка» (утеплення зовнішніх стін будівлі, котельні), смт. Олександрівка»

Загальна вартість проекту – 1386,059 тис. грн.

Головним розпорядником коштів визначено – Департамент освіти і науки облдержадміністрації.

Підрядна організація –ТОВ «Київська девелоперська компанія» (ЄДРПОУ 25274325).

Вартість договору - 1 049, 999 тис.грн

- «Термомодернізація дитячого навчального закладу «Журавка» смт. Олександрівка. Проект реконструкції системи теплопостачання з улаштуванням твердопаливної котельні в існуючій окремо розташованій будівлі».

Загальна вартість проекту – 837,163 тис. грн.

Головним розпорядником коштів визначено – Департамент освіти і науки ОДА.

Підрядна організація –ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» (ЄДРПОУ 38290492).

Вартість договору: 699,000 тис.грн;

Роботи за об’єктом ДНЗ «Журавка » будуть повністю завершені у лютому – березні 2018 року.

- «Капітальний ремонт дороги в с. Новоолександрівка, вул Стадіонна.»

Загальна вартість проекту – 2893,214 тис. грн.

Головним розпорядником коштів визначено – Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації.

Підрядна організація –ТОВ «Данком» (ЄДРПОУ 34705334).

Вартість договору: 2703,2 тис. грн.

- «Капітальний ремонт автодороги по вул. Шкільна на ділянці від вул. Абрикосова до кладовища в смт. Олександрівка».

Загальна вартість проекту – 865,522 тис. грн.

Головним розпорядником коштів визначено – Служба автомобільних доріг.

Підрядна організація – Дочірне підприємство «Донецький облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» (ЄДРПОУ 32001618).

Роботи завершені в липні 2017 року.

- «Капітальний ремонт під’їзної дороги, тротуару та вимощення в районі КЗОЗ «Олександрівська лікарня планового лікування» по вул. Дзержинського,8 з улаштуванням майданчику для паркування транспортних засобів в смт. Олександрівка»

Загальна вартість проекту – 3875,595 тис. грн.

Головним розпорядником коштів визначено – департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації.

Торги відмінено в зв’язку з відсутністю пропозицій двічі. Скоригована проектно – кошторисна документація передана на експертизу. Розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації від 07.11.2017 № 1414/5-17 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово – цивільної адміністрації від 04 липня 2016 року № 548» фінансування проекту збільшено на 1605,2 тис. грн. Загальна вартість проекту становитиме 5642,030 тис. грн.. Згідно листа головного лікаря КЗОЗ «Олександрівська ЛПЛ» проектно – кошторисна документація знаходиться на експертизі. Реалізація проекту передбачена в Програмі економічного і соціального розвитку Олександрівського району на 2018 рік.

Згідно розпорядження голови ОДА від 06.02.2017 року № 118 «Про затвердження Програмних заходів обласного фонду охорони навколишнього середовища на 2017 рік» в Олександрівському районі запланована реалізація 4 проектів, а саме :

«Озеленення смт.Олександрівка, а саме: реконструкція парку «Ювілейний»

Загальна вартість проекту -13609,404 тис. грн.

Проведено процедуру відкриття пропозицій 24.07.2017 року. Переможець ТОВ «ЮСС - ТРАНЗИТ» (ЄДРПОУ 30098401).

Вартість договору 11643317,74 грн. Роботи розпочаті 18.09.2017.

 

«Будівництво сміттєсортувальної станції в Олександрівському районі».

Запланована вартість проекту – 11000,0 тис. грн.

Одержувач коштів обласного бюджету – КП «Донецький регіональний центр поводження з відходами»;

«Розробка проектно – кошторисної документації «Будівництво сміттєсортувальної станції в Олександрівському районі».

Запланована вартість – 900,0 тис. грн. Одержувач коштів обласного бюджету – КП «Донецький регіональний центр поводження з відходами».

 

В рамках реалізації розпорядження голови Донецької ОДА від 19.04.2017 № 379 «Про забезпечення виконання Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2017 рік» в червні 2017 року в Олександрівському районі проведено будівництво 5 майданчиків з тренажерним обладнанням, будівництво 3-х майданчиків зі штучним покриттям, 2 із яких вже завершено, а саме :

«Будівництво спортивного майданчика з тренажерним обладнанням» проведено в с. Степанівка, с. Очеретино, с. Золоті Пруди, с. Петрівка Друга, с. Староварварівка. Сектором у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації отримано від ДОЦФЗН «Спорт для всіх» тренажерного обладнання для спортивних майданчиків на загальну суму 299,375 тис. грн.. (59,875 тис. грн.. на 1 майданчик). Додатково з місцевих бюджетів витрачено 70,967 тис. грн. Роботи завершені 26.06.2017;

«Будівництво спортивного майданчика для гри в міні-футбол з покриттям "штучна трава" в с. Високопілля».

Вартість проекту 1862,698 тис. грн.

Замовник будівництва – Високопільська сільська рада.

Всього на реалізацію проекту витрачено 1239,192 тис. грн. Будівництво основи виконувало ТОВ «Райське» (ЄДРПОУ 36976133). Вартість робіт – 409,0 тис. грн.. За рахунок обласного бюджету отримано штучне покриття вартістю 831,0 тис. грн.

«Реконструкція спортивного майданчика для гри у міні-футбол з улаштуванням штучного покриття на території навчально виховного комплексу за адресою: Донецька оласть, Олександрівський район, с. Новоолександрівка, вул. Миру, 55».

Вартість проекту 1432,326 тис. грн.

Замовник будівництва – районний відділ освіти Олександрівської райдержадміністрації. Будівництво основи виконувало ТОВ «Укрбілрос» (ЄДРПОУ 32255426). Всього на реалізацію проекту витрачено 1319,263 тис. грн, в т.ч. з районного бюджету 464,071 тис. грн, за рахунок обласного бюджету отримано штучне покриття вартістю 830,192 тис.грн, інші джерела фінансування – 25,0 тис. грн.

Триває реалізація проекту «Будівництво спортивного майданчика для гри в міні – футбол з покриттям «штучна трава» по вул.. Виноградна, с. Петрівка Перша, Олександрівського району Донецької області».

Загальна кошторисна вартість будівництва складає 1818,899 тис.грн.

Замовник будівництва – Олександрівська селищна рада.

За рахунок коштів обласного бюджету заплановано отримати штучне покриття вартістю 831,0 тис. грн. Будівництво основи, згідно договору підряду від 20 квітня 2017 року № 20/04, виконує ТОВ «УКРБІЛРОС» м. Київ (ЄДРПОУ 32255426). Вартість договору 470,0 тис. грн.

Програмою економічного і соціального розвитку Олександрівського району на 2017 рік було передбачено відкриття 2 молодіжних інноваційних центрів в с. Новоолександрівка та с. Очеретине.

29 грудня 2017 року на території району відкрили іноваційний молодіжний центр в с. Очеретине, що дає змогу активізувати участь молоді у житті громади. Через систему «ПРОЗОРО» було придбано оргтехніку, обладнання та меблі. Проведені роботи по заміні вікон та дверей, ремонтні роботи опалення та поточні роботи коридору та кімнат. Під Очеретинський інноваційний молодіжний центр було виділено 4 кімнати ( тренажерний зал, фітнес зал, кімната для інтернет клубу та кімната для конференц-зали).

Загальна сума витрат склала 350,353 тис.грн., в т.ч. з обласного бюджету 160,0 тис. грн., районного бюджету 150,0 тис. грн., інших джерел фінансування – 40,353 тис. грн.

  • Новоолександрівському інноваційному молодіжному центрі, на який було виділено 1 кімнату загальною площею 42 м² з окремим входом на звітну дату проведені ремонтні роботи щодо опалення в будівлі, проведені роботи по заміні вікон, дверей та освітлення. Придбано оргтехніку та килимове покриття (через систему «ПРОЗОРО»), а також меблі та банер.

Молодіжний інноваційний центр в с. Новоолександрівка готовий до відкриття.

Всього використано коштів 388,92 тис.грн, з них обласний бюджет – 284,0 тис.грн, районний бюджет- 54,92 тис.грн.

 

  • об’єднання територіальних громад.

За інформацією Олександрівської селищної ради щодо виконання Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», на сесії Олександрівської селищної ради було схвалено проект рішення «Про добровільне об’єднання територіальних громад». Проект рішення селищної ради «Про добровільне об’єднання територіальних громад» направлено 11 грудня 2017 року до Донецької облдержадміністрації для надання висновку щодо відповідності цього проекту Конституції та законам України.

Відповідно до розпорядження голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово – цивільної адміністрації від 20.12.2017 №1714/5-17 «Про затвердження висновків до проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад з адміністративним центром у смт.Олександрівка Олександрівського району», затверджено висновки про відповідність Конституції та законам України селищної, сільських рад щодо добровільного обєднання територіальних громад в Олександрівську селищну об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у смт.Олександрівка Олександрівського району.

За інформацією Новодонецької селищної ради щодо виконання Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» на сесії Новодонецької селищної ради від 22.06.2017 року №7/30-4 прийнято рішення «Про зміну підпорядкованості смт.Новодонецьке». Відповідні клопотання на копії рішень були направлені до Олександрівської селищної ради, Добропільської міської ради та Донецької облдержадміністрації. Проект Постанови ВРУ про зміни в адміністративно – територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж Олександрівського району (зміна підпорядкованості с-ща Новодонецьке, законопроект від 17.11.2017 №7311), знаходяться на розгляді в профільних комітетах Верховної ради України. Прийняття цієї постанови створить правові підстави для призначення і проведення перших виборів депутатів Новодонецької селищної ради та голови об’єднаної територіальної громади.

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

 

З метою здійснення основних галузевих повноважень відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» в структурі Олександрівської райдержадміністрації утворені відповідні управління та відділи.

  • утримання Олександрівської райдержадміністрації у 2017 році було передбачено 13402366,0 грн., що на 87,9 % більше показника попереднього року. Касові видатки у 2017 році склали 13396404,88 грн., або освоєні на 99,9 %, що на 88,0 % більше показника попереднього року, в тому числі:

на оплату праці з нарахуваннями було витрачено на 96,2 % більше показника попереднього року;

на оплату комунальних послуг та енергоносіїв було спрямовано на 2,4 % менше показника попереднього року.

Заробітна плата державним службовцям виплачується в повному обсязі. Встановлено стимулюючі виплати.

Кредиторська та дебіторська заборгованість по державному бюджету відсутня.

Відповідно до Регламенту роботи Олександрівської райдержадміністрації головою райдержадміністрації затверджувалися річний, квартальні, місячні та тижневі плани роботи. Проведено 35 апаратних нарад за участю начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, районних служб, 12 засідань колегії райдержадміністрації, під час яких розглянуто 64 питання.

До складу райдержадміністрації входять 13 структурних підрозділів та апарат райдержадміністрації в т.ч.: 3 управління, 10 відділів, 1 служба, 3 сектора. Штатна чисельність становить 115 працівників, в тому числі державних службовців -108.

На сьогодні райдержадміністрація, як орган виконавчої влади, з урахуванням кадрового потенціалу спроможна виконувати повноваження, передбачені діючим законодавством.

Проблемними на сьогодні продовжують залишатися питання ремонту автодоріг, виготовлення генеральних планів населених пунктів, оптимізації мережі закладів освіти району.

Так, планується на 2018 рік здійснити наступні заходи:

Освіта:

Реалізація проекту «Капітальний ремонт будівлі Олександрівської ЗОШ I-III ступенів з благоустроєм прилеглої території Олександрівської районної ради Донецької області».

Молодь та спорт:

Будівництво 2 спортивних майданчиків зі штучним покриттям на загальну суму 2600,0 тис.грн.

Відкриття 2 молодіжних інноваційних центрів на загальну суму 4000,0 тис.грн.

Агропромисловість:

Нарощування обсягів сільськогосподарської продукції з високою доданою вартістю: подальший розвиток ферми сімейного типу ФОП Шур І.О., а саме: придбання корів 10 голів.

Поповнення та оновлення МТП в сільськогосподарських підприємствах району на суму 25000,0 тис грн.

Екологія:

Будівництво сміттєсортувальної станції в Олександрівському районі на суму 11,0 млн.грн. за рахунок коштів обласного фонду навколишнього природного середовища

Культура:

Виготовлення проектно-кошторисної документації з Капітального ремонту (термомодернізації) будівлі будинку дозвілля, розташованого за адресою: Донецька область, с. Очеретине Олександрівського району, вул. Миру, 34б (вартість 200 тис. грн.)

Впровадження Єдиного культурного простору в Олександрівському районі

Житлово-комунальне господарство:

Капітальні ремонти 7 автодоріг на загальну суму 21,317 тис.грн.

 

Сподіваюся, що проблемні питання будуть врегульовані і це дасть нам можливість динамічніше розвиватися і сповна використати внутрішні резерви в інтересах жителів району. Ці резерви у нас є і вони враховані при розробці проекту Програми економічного і соціального розвитку району на 2018 рік.

 

 

Категория: Официальные документы | Просмотров: 26 | Добавил: Елена | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вход на сайт

Поиск

Календарь

«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Архив записей

Друзья сайта

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz