Категории раздела

Бизнес [37]
Здоровье [5]
Житейские истории [15]
История современности [14]
Культура [31]
Образование [23]
Общество [85]
Спорт [6]
Экономика [48]
Другие новости [145]
Депутатская деятельность [6]
Правопорядок [51]
Духовная жизнь [6]
Официальные документы [57]

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 58

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2015 » Жовтень » 2 » Актуально
12:54
Актуально

Фіскальна служба Донеччини: оперативно реагувати на вимоги сьогодення

Рік тому розпочалась реорганізація податкової служби регіону: було утворено Головне управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, місце розташування якого знаходиться за адресою  м.Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114.

 Що за цей час змінилося в роботі податкових органів, що зроблено для платників податків, які особливості їх обслуговування в період проведення АТО та які сервіси працюють – про це  ми запитали в Головному управлінні ДФС у Донецькій області.

Зміни в структурі ГУ та територіальних підрозділів на місцях

 

       В результаті реорганізації Головного управління ДФС у Донецькій області відбулось певне скорочення кількості підрозділів і чисельності службовців, але головне – це усунення дублювання функцій, перетворення в більш гнучку систему управління, здатну оперативно реагувати на виклики та вимоги сьогодення, на запити платників податків. Сьогодні на обліку в територіальних органах ДФС Донецької області перебувають 72,5 тисяч  юридичних осіб та відокремлених підрозділів  і майже 124 тисячі самозайнятих осіб.  Вони потребують уваги з боку податківців та коректного супроводження в питаннях адміністрування.

       Вже практично завершено реорганізацію територіальних підрозділів на місцях. Кількість податкових інспекцій ГУ ДФС у Донецькій області становить як і раніше 32. При цьому територіальні органи, що опинились на тимчасово неконтрольованій території, переміщено у населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження у повному обсязі. Інформацію щодо них розміщено на суб-сайті ГУ ДФС у Донецькій області (http://dn.sfs.gov.ua/)

Внесок платників податків Донеччини в наповнення бюджетів

       За січень-серпень поточного року до Зведеного бюджету України від платників податків Донецької області надійшли майже 6,2 млрд.грн., з них 2,6 млрд.грн.  -  до загального фонду Держбюджету, а 3,6 млрд.грн – до місцевих бюджетів. Крім того,  перераховано 4,8  млрд.грн єдиного внеску на загальнообов′язкове державне соціальне страхування. У серпні 2015 року забезпечено приріст надходжень цього внеску по відношенню до середньомісячного показника (592,4 млн.грн.) на 45,8 млн.грн. або на 7,7%.      

                               Сервіси для платників податків регіону

       В фіскальній службі Донецької області працюють 20 Центрів обслуговування платників, якими у серпні поточного року надано майже 13,3 тисяч адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, послуг з видачі електронних ключів та подання звітності.

Нагадаємо, що у разі зміни місцезнаходження/місця проживання платника податків з території Донецької області, де здійснюється антитерористична операція, на інші території запроваджено механізм, який дозволяє перереєструвати бізнес.

Для реєстрації зміни свого місцезнаходження/місця проживання юридична особа або фізична особа – підприємець, яка зареєстрована на території проведення АТО, звертається до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Донецькій області. Після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про зміну місцезнаходження/місця проживання відповідні податкові органи Донецької області здійснюють взяття на облік платників. Після взяття на облік платники сплачують податки, збори, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, подають податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконують інші зобов’язання платників на контрольованих територіях України.

Що стосується електронних сервісів, то  платники податків можуть скористатися своїм електронним кабінетом, дистанційно отримати дані з Реєстру платників ПДВ, перевірити надійність свого ділового партнера, отримати консультацію із Загальнодоступного Інформаційно-довідкового ресурсу тощо (взагалі працюють більш ніж 30 електронних сервісів) .

У разі нарікань на роботу фіскальної служби платник податків має право звернутись на сервіс «Пульс» за телефоном (044)284-0007, який працює цілодобово за принципом call-back. 

                           Новації  в адмініструванні податків

       В поточному році впроваджено систему електронного адміністрування ПДВ. Мета цього проекту - вирішити проблему з податковим шахрайством. Для надання консультацій платникам податків з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ відкрито телефонні лінії, відповідну інформацію розміщено на суб-сайті ГУ ДФС у Донецькій області. ДФС України наразі аналізує доцільність запровадження системи електронного адміністрування ПДВ і для акцизного податку.

       С 1 вересня поточного року набув чинності Закон України №655 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зменшення податкового тиску на платників податків». Зокрема, задля забезпечення єдиного підходу до трактування норм податкового законодавства Міністерству фінансів передано повноваження із надання узагальнюючих податкових консультацій з обов'язковим їх оприлюдненням на офіційному сайті відомства. Закон забороняє контролюючим та іншим державним органам використовувати акт перевірки як основу для висновків про відносини платника податків із контрагентами у разі, якщо платникові за результатами здавання акту не вручене податкове повідомлення-рішення. Згідно із Законом, тимчасово, до 31 грудня 2016 року включно, платникам податків з обсягом доходів або операцій до 20 млн. грн.. штрафи, нараховані на суми податкового зобов'язання, які платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення, скасовуються протягом 10 днів із дня сплати податкового зобов'язання. Також платникам дозволено не нараховувати пеню при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання впродовж 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання.

                                 Оперативна робота податкової міліції

Серед багатьох напрямів роботи податкової міліції дуже важливими є проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2015» та «Нафтопродукт-2015», які призначені не тільки збільшити надходження акцизного податку шляхом протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів, а й вберегти громадян від придбання неякісних та контрафактних підакцизних товарів.

В рамках цих операцій з початку квітня поточного року вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму понад 18,9 млн. грн., у тому числі лікеро-горілчаних виробів на суму 14,4 млн. гривень, тютюнових виробів на 2,4 млн. гривень, спирту на 285 тис. гривень, паливно-мастильних матеріалів у кількості 93,3 тон на суму 1,8 млн. гривень

При проведенні заходів припинено діяльність 3 підпільних цехів виробництва фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів, вилучено фальсифікованих марок акцизного податку у кількості   понад 200 тис. штук, зареєстровано 14 кримінальних проваджень за фактами незаконного обігу підакцизних товарів, до адміністративної відповідальності притягнуто 26 осіб.

ГУ ДФС у Донецькій області просить громадян, які стикаються з  фактами реалізації неякісних та контрафактних паливно-мастильних матеріалів, скрапленого газу, або незаконного ввезення нафтопродуктів, повідомляти за телефоном (0629)58-20-96.

Управління комунікацій

ГУ ДФС у Донецькій області    

Категория: Общество | Просмотров: 136 | Добавил: Елена | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вход на сайт

Поиск

Календарь

«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архив записей

Друзья сайта

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz